Sabtu, Februari 23, 2008

AAC



Dah lama file ayat-ayat cinta.pdf novel Habiburrahman El Shirazy ni ada dalam PC. Baca sekerat lepas tu tinggal lama. Dan tak semena-mena malam Jumaat semalam habis 1 novel aku baca. Kalau ada yang mengatakan novel ini penuh dengan pengisian secara ilmiah untuk santapan ruhani jasmani dan intelektual, ya, aku setuju. Malah penjelasan terhadap aspek-aspek Islami dihuraikan dengan jelas. Dan aku bersyukur membaca novel ini kerana banyak perkara positif yang aku pelajari sementelah menghitung baik buruk diri. Tak rugi membaca. (Oh ya, aku membacanya oleh sebab tertonton trailer AAC The Movie di Youtube. ngaa!)

5 ulasan:

rienmiel berkata...

salam...
mati2 aku ingat ko dh tgk movie tuh...hampir jeles kat ko...
aku asyik la tgk trailer sbb xde pun org upload cite tu kat youtube...hehe
btw, overall, good book i shud say =)

Tanpa Nama berkata...

ngahaha..x sabar aku nak tgk rianti cartwright ngan carissa putri..perghh..haha

Tanpa Nama berkata...

oo..novel nila kot yg adik akk bace before dia kwen tu..bagus eh?send kt akk dik..tpnye, ntah bilela nk bace..mungkin akn berkopam kt dlm pc ni..hehe..tp yg pentng ade niat, btl dak?tq in advance :)

Aurora Trading & Services berkata...

salam 3laik...oh ya...nk tonton filemnya...

hummm dh ada d utube...cek la d blog saya...ada link nya..

ikhlas,
saya dari mas

Tanpa Nama berkata...

wslm..oh, dah tgk lama dah..tq btw..