Selasa, Disember 28, 2010

Tahniah

Selamat Pengantin Baru & sekalung tahniah buat Mohd Asmawi Abu Bakar & Husna Abdullah atas rumah tangga yang baru dibina. Moga ikatan tulus suci dan murni ini berkekalan dunia akhirat. You two made a lovely couple.

Tahniah kepada kenalan sahabat handai yang sudah & akan berkahwin, menyambut hari lahir, meraikan apa sahaja kegembiraan dalam hidup. Aku berdoa agar kita semua berada di atas landasan yang benar selamanya dan ditunjukkan kemudahan dalam perkara kebaikan.

Tahniah juga buat pasukan Harimau Malaya yang berjaya mengalahkan pasukan Indonesia pada perlawanan akhir timbal balik pertama di Stadium Nasional Bukit Jalil. Kini anda sudah sebelah tangan menggenggam Piala Suzuki AFF. Pastikan sebelah tangan lagi mencengkam erat piala tersebut di Stadium Gelora Bung Karno.

Tahniah kepada penyokong bola sepak yang menjaga adab, tertib dan solat mereka. Semangat kesukanan yang tinggi tanpa mengabaikan hukum Tuhan adalah benda yang sangat dituntut dan dikagumi. Kepada yang bermain laser pointer, you're such a disgrace.

Tiada ulasan: