Jumaat, Februari 20, 2009

Cerita Persahabatan Kita

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam.

ohkayy. punyelah kann. huhu.
kreatif². sesuai utk memanjangkan proses pembacaan.

Tanpa Nama berkata...

wslm..

cool kan..huhu

AmiE berkata...

salam.
cool2.w'pun bukan ditujukan utk aku specifically, terima kasihlah warx..haha

Tanpa Nama berkata...

f0000h...sarngat sackser membarchernyer...>_<

Mata 3 berkata...

Hi.. saya ayie dari bangi.. boleh berkenalan? asl?

hirumi berkata...

haha.warx ada peminat lelaki!!phewitt

Tanpa Nama berkata...

suwiiittt, aku tujukan kembali padamu warx kekeke lol

Tanpa Nama berkata...

amie: haha kau sahabat kau teman..lol

kak jaja: seksa xpe..jgn seksi..hikhik

ayie: ngade2 la ko ayie...hauhauua

pot: haha jgnla jeles pot..aku tetap setia padamu..huauahua

shaiza: sweet jugaa..lol

Ct AdAh berkata...

haha..baca sekali, aku rasa cool la jugak..baca dua kali, cam poyo je ko nih..baca byk2 kali..terbukti ko mmg sengal wak..huahua~

p/s: x leh blah la lgu2 jiwang kt blog ko ni..haha~

Tanpa Nama berkata...

yang ko baca 2,3 kali tu watpe..huahauua

sbb org2 jiwang cm aku la lagu2 dihasilkan..kalo x sunyi dunia nih..huahuahu