Selasa, Mac 25, 2008

Bila nak kahwin?

Assalamualaikum

Aku baru sahaja menutup tingkap blog seorang rakan sepersekolahan. Daripada pembacaan aku sebentar tadi, nampaknya akan ada seorang lagi rakan yang bakal mengikat tali pertunangan. Alhamdulillah. Aku tumpang bahagia. Setakat ini, sudah banyak rakan-rakan dari Kolej Islam yang telah berumah tangga tak lupa juga yang mengikat tali pertunangan. Semoga perhubungan suci yang telah/akan dibina sentiasa mendapat hidayah dan reda Allah.

*Kepada rakan-rakan yang pernah bersekolah dengan aku, yang dah nak kahwin tu, hulur-hulurlah kad jemputan. Kalau tak ada kad jemputan, mesej kat friendster pun jadilah. Takut karang terusha isteri/tunang orang. Haha.

7 ulasan:

AmiE berkata...

salam..

wah..br je ptg td en yg mahu kahwin tu bertanya, sudah berapa jauh berita tersebar, sebab encik itu segan...dh sampai u.s berita itu rupanya..huahua....

ko ble lg warx?..40 thn nnt? =p

Ct AdAh berkata...

salam..

cess..ada ke ptt tkt terusha isteri atau tunang org..xyah usha lgsg wak..kawin trus, aku nk jd pengapit pengantin perempuan tau..dapat berkat nnti..haha~

p/s: 40 thn lg? nk kawin wkt usia emas ek? =P

Tanpa Nama berkata...

amie: aku bukannye anak dato'..so susah ar skit nak kawin cepat2..nak kasik bini makan pe? rumput?..sbb tu tgh cari anak2 dato' ni, at least bapak dia leh kasik makan..hahuahuahu

odah: ye ar, baru aku nak usha2 dan2 je dah kawin, pasrah gile..so inform ar awal2, leh terus usha lain..ngaa..

Tanpa Nama berkata...

oooooooooooo...mmmmmmm...

Tanpa Nama berkata...

sengal zulu..

Tanpa Nama berkata...

hahaha..kalo usha isteri kwn sendiri tu mmg saje carik nahasla..tp kalu terusha tanpa tau itu isteri kwn sendiri sbb kwn sendiri tu tak penah introducekan, nak wat cane kan?wakaka..sengaaaalll..

Tanpa Nama berkata...

haha..dah jadi isteri orang x baik diusha lagi kak..ramai lagi gadis2 yg menunggu sy..haha