Isnin, Disember 22, 2008

Pre FL

Family baru sudah tiba semalam bersama baby mereka Amira Najlaa (main bubuh je ejaan..lol) Bertambah lagi kerabat kesultanan Jawa di Ames dengan kehadiran Kak Im & suami (Abg. Azizi asal Jenjarom. Jenjarom tu beb. Orang Banting. lol)

Sindrom kesejukan menggigit sudah menampakkan simptom (macam ni ke ejaan dia dalam BM?).

Perjalanan panjang dan memenatkan menggamit jiwa dan mencengkam sanubari. Minta-minta semuanya akan baik-baik saja. Dalam masa beberapa hari ini jangan rindu padaku kerana rindu itu semakin jauh.

9 ulasan:

fanramli berkata...

selamat berjalan!

Tanpa Nama berkata...

aku ni tgh menunggu...cepat skit...tp hati2 la jalan licin kekeke

AmiE berkata...

salam

sempat lg ko update.haha.
jgn lupe, krm slm joe jonas.ckp aku tgh exam.haha

Tanpa Nama berkata...

cik fan: selamat..
shaiza: ko sambut aku ngan starbucks je?
amie: joe jonas x main la..i cari carly shay..huahuahua

Tanpa Nama berkata...

huhu..layan carly shay jugak rupenye mamat nih..ingtkan jasmay shay je..lol..
baik2 aa..awex aiman tuh..br 2 taun tp fanatic betul dgn iCarly..wakaka
akk doakan korg slmt dlm perjalanan, pergi dan balik..reti2la menjaga kelaku di tpt org ye..esp. bile berada di park2 ala2 'dreams come true' itu..jgn meroyan sudaa...hahaha =p

Tanpa Nama berkata...

haha..laa, awex aiman ke? x dapek la den nak ngorat..kikiki insyaallah kak..

Tanpa Nama berkata...

starbucks? ok la tu kan dari air sirap limau tanpa sirap, gula dan limau kekeke

Tanpa Nama berkata...

bile ko nak webcam2 ngan aku? asyik ngan zaf jek..lol

Tanpa Nama berkata...

haha..ko rindu aku ye warx?
jgn dowh...nt jatuh sakit...xble dibius ngn ape2..aku bukan doktor gagaga