Rabu, Mei 20, 2009

BABI!

Oh maaf. Andai ketibaan anda kali ini disambut dengan carutan. Aku harap anda tidak mudah melatah. Tidak sewenang-wenang menyalahkan diri aku menulis perkataan yang dianggap tabu oleh masyarakat Malaysia. Ya, entri ini ada kaitan dengan babi. Kerana destinasi yang aku tuju dalam beberapa hari lagi sudah diziarahi selesemanya.

Aku harap tiada lagi yang dijangkiti h1n1. Aku doa tiada lagi yang dihidapi h1n1. Aku minta yand dikuarantin tiada h1n1. Aku doa lagi yang ada h1n1 segera pulih. Aku mahu pulang. Tapi aku tidak mahu terasing di bumi sendiri. Aku mahu ketemu sama mereka yang aku sayang. Aku rindu. Rindu ini semakin jauh.

8 ulasan:

fanramli berkata...

mohonkan perlindungan daripada yang Maha Pengasih.

mana² pegi tu, jage diri leklok. hoho.

warx.hensem berkata...

haha baik2..

jimbo berkata...

jgn bawak babi sekor pulang sudah.. tu bukan tahap kena kuarantin, boleh kena halau rumah tu.. bila balik bai?

warx.hensem berkata...

ntah ar jim..aku x dpt reply dr pn ruziah lg nih..kalau ade brunette mana2 ajak aku kawin, dpt la aku green card..kekeke

Samcun berkata...

wo!!! bahaya ni

warx.hensem berkata...

haha..sy x de direct contact ngan mana2 bahagian tubuh pelayan2 hooters ok kak..kekeke

Ct AdAh berkata...

haha..poyos gle entry ko ni wak..rindu semakin jauh? huahua~ ape2 pn, pstikan virus h1n1 x ikut sma dlm flight ke msia k, suh dia dok diam2 kt sna..=P

warx.hensem berkata...

haha..doktor2 yg sedang dilatih..sla ikhlaskan diri anda.,huahuahua