Ahad, Mei 10, 2009

Kerja Seorang Penganggur

Odah kalau tak menyusahkan aku memang tak sah.

1. Anda rasa anda hot?

Ya, saya rasa begitu. Dan saya pasti kamu semua pun rasa begitu. Kan?

2.Upload gambar kegemaran anda?


3. Kenapa anda suka gambar ini?

Saya sudah boleh meyakinkan orang tua saya bahawa masanya sudah tiba untuk berumah tangga. kekeke..

4. Bila kali terakhir makan pizza?

Ketika kelaparan di minggu peperiksaan akhir. Memang lazat sungguh pizza cendawan kuali sempurna dari Papa John.

5. Lagu terakhir yang anda dengar?

Rossa ft. Pasha Ungu - Terlanjur Cinta

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

Laman sesawang Facebook begitu meriah dengan orang Malaysia yang tidak habis-habis membuat kuiz di sana. Tiada lagi privilege seperti sewaktu saya membuka akaun Facebook kira-kira 4 tahun lalu.

7. Selain name sendiri, anda suke dipanggil dgn nama apa?

Warx pun layan juga.

8. Tag lagi 5 org?

Saya sebenarnya tidak suka menyusahkan orang dengan memberi tugas lebihan dalam hidup seharian mereka. Tapi, lantak korangla kan, ada aku kisah..hahah

1 Cik Fan
2 Kak Jaja
3 Kak Sam
4 Cik Shaiza
5 Cik Amie

9. Siapa no. 1 pada anda?

Err, pemandu pelancong yang sanggup mengeluarkan duit sendiri membeli tiket train ketika kami sesat tak berpenghujung di negara Perancis. Hehe..

10. Orang no. 3 ada hubungan dgn sesiapa?

Anda jangan sesekali tertipu dengan perawakan beliau yang seperti seorang sophomore di sebuah universiti. Beliau kini berstatus isteri kepada suami beliau.

11. Kata sesuatu mengenai org no. 5?

Beliau lebih dahulu terbang ke negara orang. Namun pulang lebih lambat ke negara sendiri.

12. Bagaimana pula org no. 2?

Satu-satunya wanita berstatus suri rumahtangga sepenuh masa yang berdedikasi di Ames ini.

13. Pesanan kpd no. 4?

Pesanan penaja, tak kan ucapan tahniah saja? hahaha

15 ulasan:

Ct AdAh berkata...

salam..

haha..pntas sungguh ko jwb tag ni..bgs2, bole la aku sshkan hidup ko lg lepas ni..haha..ok wak, apa lg..ko letak gmbr tu besar2 kt ruang tamu rumah ko nnti, bru la sng nk dpt green lite..aku teringin sgt nk mkn nasi minyak ko..=D

Samcun berkata...

warx, apsal semua yg awak tag perempuan belaka?? dah tu nama k sam ada plak tu. isk malu kalu org nampak nih, sy tak main tag tag ni huhuu
heeiii awak ingat gambar tu bole proof nak berumah tangga ke. aparraaaa lagi aweks lari ada.. pasal baru grad.. lain la kalu dah keje cam jimbo ke. tak caya tanya jimbo

warx.hensem berkata...

odah: haha..keje2 letak gamba kat rung tamu aku serahkan kat mama aku je..

kak sam: dah yg selalu bg komen kat blog sy org2 ni je..gamba tu utk kasi lepas mama sy je..awek2 bole dtg dan pergi kak..jimbo keje tp kalau sikap mcm dlu ckp blkg je lebat depan2 x berani..baik x yah..haha

Cindellyna Aja berkata...

eei....wak asek tag pompuan je...tag le zulu, adi ke...huhu.nway,congratz ye!from us kat msia..kekekekeke.balik bawak le souvenir sekali from ames.rindu juga....

warx.hensem berkata...

haha..kalo tag laki kang org kata songsang plak..serba salah aku dibuatnye..kekeke

fanramli berkata...

salam.

wohooo. memang sengaje ye.

baikler.
nnt buat.

masa² yg free jgn biar terbang tanpe keje yg manfaat bgtu saje.

(pesanan dr org yg tiap² ari keletihan. - tp smpat plak bace blog ye. hua².)

haih.
cpatla hujung jun. nak balik malaysia.

warx.hensem berkata...

cepatla awal june..kekeke

warx.hensem berkata...

haha.tq2

Jimbo berkata...

selamba lu kutuk gua. biar xde awek janji ada keja. aku ni kan confession of a workaholic. focus keja focus!

oo aku suka gmbr sr design presentasi ko. dok sebelah paling ujung. tgk omputeh tu tangan cam nak tolak2 ko keluar je. ko confirm org last skali xde group ni... tapi xpe janji dah graduasi.

sarahaiman@iowa berkata...

hahahaha..jimbo..lu punye ayat mmg pedih seh..=p

mule2 tgk name dlm sen ditag tu dah tersemat dlm hati mcm tknk jwb..tp bile tgk alasan knp namaku ditag, aduh, cair terossssssssssss..=D (tu ikhlas tu kan wak???)
tp tk bleh skang aa..byk lom setel nih..
nk packing..nk shipping..(mcm aku plak yg dh grad!wakakaaa)

p/s:warx, nk mintk tlg angkatkan kotak ni nnti bleh?berat siottt..ibu mengandung tk bleh buat ni, bahayaaaa...nnti akk bg upah ye..duit jela, sbb restoran dh tutup..kekeke =p

AmiE berkata...

salam.

lambat balik, x semestinya lambat dapat keje..;p haha

warx.hensem berkata...

jimbo: haha, aku suka je diorg buat keje2 projek..xyah aku susah2..dapat A free..huahuahua

kak jaja: selamat pulang ke malaysia..terima kasih daun keladi, umur panjang jumpa lagi..

amie: damn, masih x terlambat ke kalau aku nak amik medic school?

azhan berkata...

warx, tahniah. bila pulang ke banting tercinta. bilala gaknya ko mengikut jejak langkah si rafeeq ye?

warx.hensem berkata...

haha tq an..aku balik awal bln 6 kot..tp takut kena kuarantin lak..pasal ikut jejak rafeeq tu, apa kata ko yg ikut dlu..kekekek

sesacun berkata...

tag aku ke wak adoyaii

aku dlm proses nk aktif balik ni

*tgh cube cube try try password...untung nasib betoi la password ku itu...lupe la pulak

gagagaa