Khamis, Jun 26, 2008

Sembang EURO & Wimbledon

Minggu ini EURO 2008 sudah masuk ke minggu terakhir. Peringkat separuh akhir akan menemukan pasukan Jerman dan Turki dan satu lagi separuh akhir menanti pertarungan antara Sepanyol dan Rusia. Siapa pilihan untuk ke akhir? Pada perkiraan aku, Jerman akan ke akhir. Mungkin berhadapan dengan Sepanyol namun pasukan Rusia juga tidak kurang hebatnya.

Minggu ini bermulanya kejohanan tenis Wimbledon. Thank God Ana Ivanovic berjaya mengatasi saingan hebat Nathalie Dechy di pusingan kedua pagi tadi. Permainan Ana sangat goyah dan tidak begitu meyakinkan. Mungkin kerana pertukaran gelanggang dari tanah liat kepada gelanggang rumput memberikannya sedikit masalah. Apapun, Ana perlu meningkatkan permainannya di pusingan berikutnya.


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tu diaa..sekali mcm pengulas sukan daa..;)

Tanpa Nama berkata...

hehe..abang akak cmne? hopefully dh makin ok n sy doakan moga beliau sihat walafiat sentiasa..

Tanpa Nama berkata...

oh, man! after winning her 1st grand slam title at roland garros, ivanovic has simly put a less than convincing performance at wimbledon. she was knocked out in the 3rd round by the well-played zheng jie. i'm pretty sure ivanovic will bounce back for the other major. go, anci!

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah..balong akk dah discaj dr hosp tp hr rabu kene pegi balik utk cek-up selanjutnye dan jugak test darah balong dan adik akk, iwan yg nk donate kidney tu..ameennn..thanx for ur do'a warx!