Khamis, Februari 16, 2012

441 lbs

Lihatlah betapa banyak waktu yang telah terbazirkan.

1 Litre of Tears
Absolute Boyfriend
Ace Wo Nerae
Atashinci No Danshi
Attack No 1
Attention Please
Bambino
Bara No Nai Hanaya
Bloody Monday
Buzzer Beat
Change
Code Blue
Dance Drill
Dragon Zakura
Engine
Galileo
Gokusen
Great Teacher Onizuka
Hana Kimi
Hana Yori Dango
Hero
Hotaru No Hikari
Kami No Shizuku
Kiina
Kurosagi
Liar Game
Love Shuffle
Lunch Queen
Majo Saiban
Mauo
Mei-Chan No Shitsuji
Misaki Number One
Mop Girl
Mr Brain
My Boss My Hero
My Little Chef
Nobuta Wo Produce
Nodame Cantabile
Oh My Girl
One Pound Gospel
Pride
Proposal Daisakusen
Room of King
Ryusei No Kizuna
Seigi No Mikata
Seito Shokun
SPEC
Strawberry on the Shortcake
Summer Snow
Teppan Shoujo Akane
Tokyo Friends
Triangle
Trick
Wagaya No Rekishi
Yama Onna Kabe Onna
Yamada Taro Monogatari
Yasuko to Kenji
Yukan Club

Apabila dihitungkira, ternyata banyak minit telah berlalu. Begitu juga gadis-gadis Jepun yang datang dan pergi dalam hidup.

2 ulasan:

fana berkata...

hahaha beh kurang aku. next time jumpa kat banting weh, aku sedut sume. ade cerite aku takde

warx.hensem berkata...

heh, aku tgk kebanyakannya masa kat US..online sudah..kat sini habis duit aku beli DVD.. T.T