Isnin, Mac 05, 2007

Pembuka Kalam

Assalamualaikum..

Sebenarnya, aku dah create blog ni tahun lepas lagi. Tapi sebab dah macam banyak je blog yang aku ada, so, malas ar nak menulis kat sini. And one thing, blog-blog aku yang lain tu, artikel copy-paste je. Mana-mana artikel or bahan bacaan yang aku rasa menarik, aku paste la kat blog aku. Coz aku rasa benda baik, boleh ar share ngan kawan-kawan and even guru-guru (sebab kat multiply tu, ada cikgu Suraya, cikgu Aini, cikgu Ellyza..a lot to be mentioned). Lately, aku dah macam malas nak update sebab tak ramai pon yang baca dan bagi komen. Mudzil yang selalu bagi komen mengutuk pun dah macam tak aktif. Jadi, I think this is the perfect time to start a new beginning. Aku rasa macam nak menulis apa yang lahir dari isi hati kat blog asing. Even tak ada orang nak komen, aku boleh tulis apa-apa yang jadi kat aku in the mean time dan peristiwa pahit manis suka duka yang dah jadi dalam hidup aku. Sapa-sapa yang baca, tolong jangan menyampah ye. Haha. Bak kata Ogy Ahmad Daud ngan Raja Azura masa ABPBH 06 hari tu, kalau tak nak dengar, tolong tutup telinga. That's it for now. Hope aku boleh ar menulis sedikit waktu lagi. Itu pun kalau ada mood. Luv y'all. Daa~

9 ulasan:

Ct AdAh berkata...

Assalamualaikum w.b.t..

1st of all..congrats atas kewujudan blog asing ni..haha..bgs2..gud beginning..moga2 ko istiqomah la ek dlm berblog ni..jgn lepas 2/3 entry..pastu ko wat blog lain pulak..hehe..n pasni, jgn la copy paste lg..ko kn dh byk copy paste blog be4 ni..so, let's create a new one..isk2, aku nk kutuk pn cam xsmpai hati..rasa cam innocent je 1st entry ko ni..wahaha..ape pn, aku dh letak link ko kt blog aku..so, slmt berblog lpas ni..basha!!! =)

Tanpa Nama berkata...

salam..

heh x jemput aku utk hr pembukaan..cik adah yg jemput..

haih~..byknya blog ko..x istiqamah btol..huahua..blog multiply ko aku bc okay..cm x igt password nk comment

oleh krn ko kate mls nk menulis sbb x de org support..plus odah tlh menyupport ko sepenuh hati..aku pun nk supportlah sepenuh hati jugak..

neway be istiqamah kay..keep it up..menulis bukan setakat utk di baca shj..bukankah ilmu yg bermanfaat adlh one of amln yg di bw masuk ke kubur..jd ko tulis la bnde2 yg bermanfaat utk di bc ye..smoga tulisan2 ini..w'pun ko tak de anak yg soleh, x byk sedeqah, moga boleh dibuat amln..=)..

p/s:pssssst...adah sdg mempengaruhi aku buat blog jgk..hebat btol pengaruh cik adah ni

Tanpa Nama berkata...

time kasih atas sokongan kalian..wpun 2 org je baca blog aku ni, aku mmg tulis insyaallah..huahuahua

Ct AdAh berkata...

isk2..stkt tulis blog utk ktorang berdua baca wat pe? buang msa dan tenaga ko je..sbbnya aku hanya akan menjenguk blog ko bila aku kesunyian..(amie yg ajar aku jd jiwang..haha)..tp, kebarangkalian aku utk kesunyian adalah 0.0001%..haha..best la kutukan mmbina dr amie tu..btul la tu wak..aku tau sdkh ko mmg xbyk..anak soleh/solehah pn xde..ilmu pn xtau la berkat ke x..so, tmbah2 la amalan ok..=p

Tanpa Nama berkata...

heh..bkn untuk korg dua je..tambah aku 1 lg..dah jd 3..apepun, aku tau ko sure nak kasi komen punye..

amnah my. berkata...

salam..
hm.. ni ade orang keempat.. tak letak komen tak bererti tak masuk blog ni.. yang kat multiply dulu tu pun selalu gak bace, cume tak taulah macam malu je nak drop comment.. hihi macam tak logik plak. lagipun, dah tuannya pun kate bende tu copy and paste kan so, macam takde bende je yg nak di komen. Patutlah macam penah bace je.. tapi takpe, penah terbace kat mane ntah, dalam dakwah ni kita takde copyright, so tak salah rasenye bende tu copy paste.. selamat berjaya di platform baru!!

Tanpa Nama berkata...

yes, dah ade org keempat..huhu

Tanpa Nama berkata...

kat2 mane2 pon ko mesti nk masukkan nama aku..haha aku tau aku ni xle dipisahkan dari idup ko kn??huahauhua..

Tanpa Nama berkata...

huh..ko pembawa masalah dalam hidup aku..muahahaha